helgen

Dat: 2012-03-24 | Tid: 21:05:53

Satte ihop ett collage med bilder från helgen.
Lovade ju er att berätta om min helg. Som ni ser på bilderna är det två bilder på mat, två på killar och en på fotboll.. min hjärna ungefär. Hahah, nej men jag ska berätta. Igår gjorde jag ett skolarbete efter skolan och kom hem runt halv fem. Sen fixade jag mig och mötte Fanny. Vi åkte på en fest och De Vet Du sjöng. Så sjukt kul. En av killarna - Christopher - kollade mig i ögonen när han sjöng flera gånger och höll min hand osv. Sen kramade vi dom hur många gånger som helst. Vi var längst in och jag hade kramat han som är på bilden högst upp så skulle dom precis gå in i ett rum, då sprang jag fram till han på bilden under och kramade honom. Vi kramade alla typ 100 gånger. Det var jättekul, men orkar inte berätta mer även fast det finns typ jättemycket mer att berätta.
Idag i alla fall så tränade jag med 97-1. Sen åkte vi direkt till en fotbollsmatch och spelade den. Nu på kvällen har jag ätit pizza och sett film (inte själv). Är sjukt trött, ska nog se en till film eller något!
Puss

Kommentarer
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

varsegod :D

2012-03-24 @ 22:17:20
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: låter bra! :D

2012-03-25 @ 11:45:24
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan lust för ett länk byte? Säg bara till när du länkat mig så gör jag detsamma så fort som möjligt! :)



Annars hur har din dag varit? :)

2012-03-25 @ 19:54:18
URL: http://jaasses.webblogg.se/

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback