Bring me up from down below

Dat: 2012-03-31 | Tid: 16:20:59

Min älskade lillasyster, finns ingen finare än henne!
Hej sötisar!
Bloggandet den här veckan har varit kasst, riktigt piss faktiskt. Men jag har anledningar. Jag har haft fullt upp och inte mått på topp. Därför har jag inte velat ta min tid åt att skriva massa inlägg där jag klagar på hur ledsen jag är, utan faktiskt vänta och låta er få bra och roliga inlägg. Just nu vet jag inte riktigt hur det känns, jag mår bra och dåligt på samma gång. Därför kan jag inte lova er att jag kommer uppdatera bra. Men jag kan lova att jag ska försöka. Nog om det, idag har jag haft en lugn dag. Egentligen hade jag lite planer men allt ställdes in. Matchen vi skulle spelat imorse blev inställd p.g.a att det skulle komma snö. Ja, ni hörde rätt.. SNÖ! Så det sket sig. Det blev inget med Jenny ikväll heller verkar det som. Så jag kör på en lugn hemmadag. Har bakat med skiten, även kallad min lillasyster, gått och hyrt film med min storasyster och varit och letat converse med pappa. Dock var dom slut i min storlek, så får köpa någon annan gång. Herrejesus vad långt det här inlägget blev. Men skit i det.
Puss

Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hur väl känner du egentligen människorna runt omkring dig? Jag slår vad om att några av de människorna du träffar varje dag och tror att du känner har mörka hemligheter som de skyddar med sina liv. Jag vet, för jag har själv varit där. I min blogg skriver jag anonymt om de övergrepp, misshandel och mordhot som jag utsattes för under fem års tid – med målet att nå ut till andra som inte vågar berätta.



Hittills har jag fått kontakt med ett tiotal tjejer i samma situation som jag, men jag är övertygad om att det finns fler. Jag vill skapa en känsla av att man inte är ensam, eftersom jag själv känt så otroligt många gånger. Hjälp mig att sprida min blogg, tillsammans kan vi göra skillnad. ♡

2012-03-31 @ 18:08:38
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback