Imorgon gäller det!

Dat: 2012-04-19 | Tid: 08:21:40


Jag kan inte fatta det!
Idag ska jag få uppfylla min största dröm.. göra något jag har velat göra hur länge som helst. Det går inte att förklara hur mycket det betyder för mig. Jag ska åka till Västerås, se Eric Saades konsert och sedan få gå backstage och träffa honom. Det är helt sjukt hur mycket jag längtat och fortfarande längtar. Men tiden har samtidigt gått fort och jag kan inte få in i mitt huvud att det är idag det gäller. Kan inte ens få in att jag ska träffa honom. Det är så jävla ofattbart! Tänk er att eran absolut största dröm går i uppfyllelse? Försök tänka er in i det och den känner jag 1000 gånger mer. Det går verkligen inte att förklara. Jag är världens lyckligaste människa just nu och jag har inte ens träffat honom. Jag kommer ha så sjukt kul idag, är riktigt glad!

Kommer dock inte lägga upp så mycket bilder om vad jag har på mig, ska ge honom m.m INNAN konserten eftersom att jag vill att det ska bli lite "Hemligt". Men imorgon (kommer inte hinna ikväll) ska jag skriva ett inlägg om vad som hände och hur det var osv. Så om ni vill veta tipsar jag er om att kolla min blogg under dagen imorgon.
Puss


Kommentarer

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback