Imorgon gäller det (igen)

Dat: 2012-04-27 | Tid: 20:36:37

Den här fick jag av Eric backstage, inlägget om det kommer upp! Vet dock inte vad jag sak skriva?
Asså jag är så sjukt jävla nervös inför imorgon.
Jag har redan sett Pop Explosion en gång. Men då hade jag vanlig ståplats. Nu har jag VIP, ska stå längst fram och köa hela dagen. Med hela dagen menar jag HELA DAGEN! Jag vet inte hur jag ska överleva, men nu kör vi! Kommer bli en av dom bästa dagarna i mitt liv och jag är sjukt taggad!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia Bengtsson

Haha fick ni såna kort som Eric skrev på!? Det fick inte vi!;) vi fick pop explosion där det stod alla ställen på turnén, du vet säkert vad det är för bild? :) hur länge hade du tänkt att kö:a i morgon?:) sen tänkte jag bara säga att jag följer dig på bloglovin!<3

2012-04-27 @ 22:04:22
URL: http://sofiaabengtsson.blogg.se/
Postat av: dite

hoppas att du har en toppen dag sötis :D

2012-04-28 @ 00:38:57
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback