Breaking Dawn

Dat: 2012-03-18 | Tid: 13:39:42

Hej alla söta bloggläsare!
Jag är hur trött som helst, sitter i soffan och kollar på Breaking Dawn, älskar den filmen ju! Har ungefär 50 minuter kvar. Idag har varit en hemma-dag. Orkar inte springa runt och göra massa saker. Jag körde lite rump, mage och rygg-övningar imorse. Har ju träning ikväll också. Funderar på att gå en promenad efter filmen, köpa lite choklad också typ. Hur gott som helst. Jag kör på ätvadduvill-dieten. Lite onyttigheter per dag gör en bara på så mycket bättre humör! Men nu ska jag inte hålla på och snacka om massa mat och sånt. Istället ska jag se klart på filmen och sånt. Uppdaterar ikväll om jag har något att skriva om. Är så himla trött, vet inte om jag orkar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Towe

sv: tack! :D

2012-03-18 @ 13:55:51
URL: http://towe.webblogg.se/

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback