The beat of my pounding heart I bet it's shining through when I'm with you

Dat: 2012-04-12 | Tid: 18:36:21

Skiter i att jag ser ut som en miff..
Det har varit sjukt dålig update..
Men jag har inte haft något att blogga om.. sjukt ointressant liv jag har typ. Men iaf, tog en promenad imorse, sen åkte jag, mamma, lillsis' och mormor och morfar iväg till min morfars syster och hennes man som firade sina födelsedagar. Var lite mysigt att träffa släktingar man inte träffat på ett tag osv. Var kul! Sen åkte vi hem och nu har jag varit hemma ett tag, funderar på att gå ut på ännu en promenad? Jag är så sjukt nervös redan nu inför att träffa Eric att jag i inte kan sitta stilla.. får se hur jag gör. Aja, men det var en update.. ska bli bättre på att blogga nudå!
Puss

Kommentarer

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback