Del 1 - Pop Explosion, Eric Saade. Konserten!

Dat: 2012-04-20 | Tid: 16:59:53
(Det här inlägget kommer skriva både på Svenska och Engelska eftersom att folk som inte förstår Svenska kommer att läsa det)
Okej, nu har jag lovat typ halva twitter att jag ska berätta hur det var när jag träffade Eric Saade. Så får börja! Det här kommer bli ett långt inlägg med massa text och bilder! Men jag ska försöka göra det roligt för er att läsa.
(I'm gonna write in both English and Swedish because there is people that doesn't understand Swedish. I'm not so good at english so, I'll do my best!)
Okey, I've promised many peoples on twitter to tell them about when I met Eric Saade backstage yesterday. I'll try to do it fun for you to read!

Var ska jag börja? Från början kanske.. haha! Jag kom dit ungefär 40 minuter innan insläppet och det var JÄTTElite folk för att vara så kort kvar. Jag stod ganska långt fram i kön.. helt okej för mig! Så jag väntade ett tag och var sjukt nervös. Jag stod och skakade som.. jag vet inte vad. Tillslut fick vi gå in. Jag skyndade mig till shoppen, hämtade ut mitt backstagepass och köpte ett skal + en affisch!
Where should I start? From the start maybe.. haha! I got there when it was 40 minutes before they would let us in. It wasn't alot peoples there at all. I were so nervous. I was shaking and yeah.. I don't know what? After a while we got to go in. I walked to the shop and got my backstage-pass and bought a shell + a poster.
Det här är affischen jag köpte.
This is the poster i bought.

Okej. Sen gick jag och ställde mig vid scenen. Jag stod längst fram vid "Ståplatserna" fast lite vid sidan.. ganska bra plats ändå. Bättre än jag förväntat mig. Efter ungefär en timme var det dags för konserten. Det var helt otroligt. När jag såg honom fick jag panik och började gråta (random.. ja!). Jag vet inte varför, men jag började bara gråta. Alla kollade på mig som att jag vore galen medan jag stod där och grät. Efter två låtar lyckades jag dock samla mig. Konserten var så sjukt bra, Eric kollade på mig några gånger och det var en show bättre än allt jag sett förut. Den var så sjukt bra att det inte går att förklara. Alla som inte ska se den missar verkligen något. Boka biljetter om den inte redan varit i er stad. Pop Explosion är en konsert värd att se.
Okey, after that I got to the stage. I stood in the front, but not VIP. After an hour the consert started. It was AMAZING! When I saw him I got panic and started to cry (random.. yes!). I don't know why, I just started to cry. Everyone looked at me and thought I was crazy. It took two songs before I stoped crying. The concert was so good, I can't explain. Everyone who wont see it really miss something. Book tickets if you can. Pop Explosion is a concert worth to see.

Okej, det här var det mesta om konserten. Vill inte berätta så mycket eftersom att de som inte redan sett den ska få uppleva den själva. Undrar ni något kan ni skicka en kommentar, en fråga i blogsvar eller skriva till mig på twitter: @ceciliaewerlof (Cecilia Saade).
Okey, this was the concert. I don't want to tell everything because the people who hasn't seen it already should see it from there own eyes. If you have any questions you can write a comment, ask a question in blogsvar or write to me on twitter: @ceciliaewerlof (Cecilia Saade).
Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin blogg!

Snälla gå in på min blogresponse och ställ en fråga till mig! Det skulle göra mig jätte glad!http://www.blogresponse.com/Ebbzzi

2012-04-20 @ 17:28:48
URL: http://ebbzzi.blogg.se/
Postat av: ELIN

NÄR SKA DU SKRIVA OM BACKSTAGE SNÄLLSNÄLLASNÄLLA CECILIA DU MÅSTE SKRIVA SNART FÖR JAG VILL VETA SNÄLLASNÄLLASNÄLLA :D<3

2012-04-20 @ 19:48:11
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!

Om du inte redan är med så var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-21 @ 12:53:37
URL: http://josefines.se

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback