Mobilbilder

Dat: 2012-03-17 | Tid: 17:38:22

Bjuder på lite mobilbilder jag tagit idag!
Hej alla fina! Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag hunnit spela en fotbollsmatch, vi spela lika. 2-2. Sen åkte Tilde och jag hem till mig, vi var först hemma hos mig. Sen gick vi på en kort promenad och åkte in till vällingby. Jag köpte ett nytt skal (syns på bilden). Det är asnajs. Vi köpte lite vit choklad och satte oss i K-fem och käkade den. Sjukt gott. Om en timme ska jag möta några härliga brudar och käka pizza, efter det ska vi typ se på film tror jag. Najs kväll! Uppdaterar ikväll eller imorgon. Ni ser min outfit på en av bilderna. Riktigt chill idag, en tjocktröja från USA och ett par jeans.
Puss

Kommentarer

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback