Be the one you wanna be

Dat: 2012-03-25 | Tid: 22:10:36

Hej snyggingar!
Jag har uppdaterat kasst den här helgen. Har inte riktigt haft tid för det. Imorse sov jag till 11 (riktigt länge för mig, även om man ställde om klockan). Jag drog till Tilde och var där hela dagen. Sen åkte jag och pappa och kollade på converse, ska få nästa helg. Efter det åkte jag till träningen, fast jag har varit förkyld ett tag så jag tränade inte utan kollade bara på. Ville inte bli sämre än jag redan var eftersom att jag mått värre när jag tränat så satsar jag på att bli frisk istället. Kom hem vid sjutiden och då åt jag middag. Så har knappt hunnit uppdatera. Det blir bättre i veckan. Lovar! Nu sitter jag och kollar på Jersey Shore.. bäst ju! Sen ska jag nog gå och lägga mig så jag inte är trött imorgon, vi slutar SENAST ett varje dag den här veckan. Så skönt ju!
Puss

Kommentarer

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback