Lil Wayne

Dat: 2012-04-25 | Tid: 18:35:38

Det här linnet har jag gått runt med idag!
Mobba inte att jag har fotbollsbyxor på mig, hade idrott i skolan och orkade inte byta eftersom att det var sista lektionen. Men iaf, det här linnet köpte jag i Thailand och om ni skulle åka dit lovar jag att ni hittar ett i affärerna där.
Jag fick reda på en sak idag som gjorde hela veckan sjukt mycket enklare. På fredag är jag ledig! Whooop! Eller nästan, ska spela skol-DM två matcher. Men fotboll är bara kul och jag har inga lektioner. Så sitter resten av klassen (förutom Jenny, som också ska spela! WOHO!) i skolan, kul för dom liksom! Vi ska spela första matchen nio och en till match efter det, sen är vi lediga. Najs najs! Och på lördag blir det ju att se älskade Saade igen! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

SVAR

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2012/april/onsdag-dagens-blogg-1.html

2012-04-25 @ 18:53:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback