Thailand

Dat: 2011-10-31 | Tid: 11:40:02

Hej!
Jag är i Thailand nu som ni nog vet! Vi kom igår (30/10) fast vi åkte i förrgår. Det tar typ 10 timmar att åka hit. Så vi åkte över natten + att det är 6 timmars tids skillnad framåt. Igår chillade vi vid poolen hela dagen. Jag sov runt 13 timmar i natt och nu är jag inne i Thailändsk tid. Idag har vi legat på stranden (som ligger precis vid hotellet).  Vädret är toppen. Tre regnskurar har varit sen vi kom. Annars har det varit sol och lite molnigt. Perfekt väder! När dagens ända regnskur kom passade hela familjen på att njuta av lite massage. Jag tog Thai-Massage, även fast det gått någon timme är jag fortfarande helt avslappnad. Nu ska vi åka in till Phatong. En stad här i Thailand. Det blir nog lite shopping och sen ska vi äta middag.

Uppdateringen blir inte sådär jättebra nu när jag är på semester. Ska försöka göra något inlägg/dag men var beredda på mindre.
Puss!


Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Åh vad underbart! =)

2011-11-03 @ 16:34:28
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Veronica "niccyyy"

Hello, niccyyy är tillbaka igen! :)

Skriver nu till er alla gamla läsare i hopp om att ni kommer tillbaka så om ni har lust, kika gärna in på min blogg igen och fortsätt läsa! :D

2011-11-03 @ 22:30:06
URL: http://niccyyys.blogg.se/

KOMMENTERA NEDAN:

Namn:

E-mail:

URL/Blogg:


Skriv här:

Kom ihåg?
Trackback